خرید

  • گروه پس از به حد نساب رسیدن اعضاء زمین موردنظر و پیش نقشه پروژه را آماده کرده و اعضاء را در مورد موقعیت دقیق پروژه و متراژ واحدها مطلع میکند

  • برای پیش خرید و سرمایه گذاری در پروژه های این گروه ابتدا به دفتر مراجعه کرده و فرم تقاضای مسکن را پر می کنید

  • پس از مشخص شدن قدرالسهم زمین برای هر واحد و هزینه ساخت کل پروژه گروه با اعضا وارد قرارداد ساخت می شود

  • قولنامه خرید زمین مورد نظر به نام اعضا تهیه و تنظیم میگردد

  • کلیه اسناد و قراردادها از ابتدای کار در دفاتر ثبت اسناد رسمی تهیه و تنظیم می گردد

  • پروانه ساخت پروژه به نام کلیه اعضا صادر میشود

خدمات ما

مدیریت پیمان

متخصصین مدیریت پیمان گروه ساختمانی آکام بصورت صد درصد تمامی کارهای مربوط به مدیریت پیمان را انجام می دهند. از گرفتن پروانه ساختمان و صدور پروانه تا تخریب، مرمت و بازسازی ساختمان، تلاش برای طراحی نمایی زیبا و دلپذیر و انجام تمامی مراحل مدیریت پیمان را با ما تجربه کنید.
ما می توانیم کارهایی از قبیل خدمات شهرداری، صدور پروانه ساختمان، پروانه تخریب و نوسازی، افزایش طبقات(اضافه اشکوب)، توسعه ساختمان،تعمیرات اساسی ساختمان،تعمیرات جزیی ساختمان را در کمترین زمان برای شما بگیریم. فقط کافی است با مشاوران ما با شماره تلفن همراه 09160911680 و یا با تلفن 06134451588و 06134435311 تماس بگیرید. مشاوران ما بطور رایگان در اسرع وقت شما را راهنمایی می نمایند.

یکی از بزرگترین و جذابترین بازارهای حال حاضر دنیا، صنعت ساختمان است. این صنعت نیز با نوآوری ها و پیشرفت های روزافزون، در حال حاضر بازاری به شدت رقابتی ، پیچیده و چند بُعدی را تشکیل داده است که فعالیت در آن نیازمند داشتن یک تیم متخصص و حرفه ایست که بتواند کلیه فرآیند را به صورت یکپارچه و آگاهانه پیش ببرد. به همین دلیل بحث مهندسی فروش در این صنعت با هدف یکپارچه کردن ابعاد مختلف تخصصی مانند فنی مهندسی، بازاریابی، مالی و فروش وارد شده است.

در فرآیند بازاریابی پروژه در صنعت ساختمان، با در نظر گرفتن کلیه ابعاد صنعت، موضوعات متفاوتی از کلی ترین تا جزئی ترین موارد مورد بررسی قرار گرفته و اثر آنها بر روی نتیجه نهائی تحلیل خواهد شد.  به دلیل اینکه فرآیند بازاریابی و  فروش یک فرآیند بلند مدت و  جامع است که تمامی متغیرهای موثر را در نظر می گیرد، برای ترسیم این فرآیند از الگویی مطابق با الگوی مدیریت استراتژیک جامع استفاده شده است. داشتن دید استراتژیک و بلندمدت نسبت به انجام پروژه درجه اطمینان انجام موفقت آمیز پروژه را افزایش و ریسک را کاهش می دهد.

تعیین مکان سنجی و ایده اولیه

در این مرحله گروه موقعیت جغرافیایی زمین را به اعضا اعلام می نماید و نقشه یا طرح مورد نظر خود را نیز به اعضا ارائه می دهد. پس از این کار، برای سنجش توجیه پذیر بودن ایده مورد نظر گروه با توجه به موقعیت زمین، مطالعات اولیه آغاز می شود.

  • تحلیل عوامل داخلی ( نقاط ضعف و قوت )

    عوامل داخلی، عواملی هستند که مربوط به گروه و دارائیها و منابع آن هستند. در این فرآیند، نقاط قوت و ضعف زمین پروژه و ایده اولیه به عنوان عوامل داخلی بررسی می شود. بررسی امکانات زمین و ویژگی های آن، و بررسی نقاط قوت و ضعف نقشه ارائه شده از سوی گروه و امکانات آن، در این بخش انجام می پذیرد.

  • عوامل خارجی ( فرصت­ها و تهدیدها )

    فرصت­ها و تهدیداتی هستند که به میزان زیادی خارج از کنترل سازمان هستند مانند روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بومی شناسی، سیاسی، قانون، جذابیت های منطقه، قیمت های منطقه، قیمت های احتمالی با توجه به موقعیت منطقه، مجوزهای لازم، محدودیت های ساخت و …پرداخته می­شود.

  • اهداف بلند مدت گروه

    اهداف بلند مدت، تعیین کننده مسیر گروه می باشند. این اهداف کمک می کند تا ارزیابی ها انجام شود، اولویت ها تعیین شود، و برنامه ریزی ها و سازماندهی ها به صورت اثربخش انجام شود.

تدوین و ارزیابی مستمر برنامه های تامین مالی ، سیاست های قیمت گذاری و پرداخت 

عوامل مختلفی این برنامه ها و سیاست ها را تحت تاثیر قرار می دهند که عبارتند از :

  • اهداف بلند مدت گروه
  • موقعیت مکانی پروژه
  • طیف قیمتی منطقه
  • توان سرمایه گذاری اولیه اعضا
  • سرعت مورد نظر برای بازگشت سرمایه با توجه به سایر عوامل به خصوص نرخ بازده سرمایه مورد نظر، قیمت گذاری و برنامه پرداخت
  • بودجه بندی پروژه ( زمان های تزریق بودجه )
  • نرخ بازده مورد نظر گروه
  • اعضای پروژه
  • نکات تمایز پروژه
  • شرایط موجود ( شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و …….. )
  • قیمت تمام شده ساخت.

بخش فروش 

کارشناسان فروش داخلی، کارشناسان فروش آزاد، بنگاه های معاملات املاکِ منتخب گروه  و  افراد فعال در زمینه ملک

 

بخش مالی 

کارشناسان حسابداری و کارشناسان مدیریت مالی

 

بخش فنی و مهندسی 

کارشناسان فنی – مهندسی داخل گروه و مشاوران فنی خارج از گروه

 

بخش سیستم های اطلاعات بازار 

این بخش شامل تیم هائی است که بنا به نیاز، به گردآوری اطلاعات از بخش های مختلف بازار می پردازند. این اطلاعات ممکن است مورد نیاز بخش های مختلف مانند بازاریابی، فروش، مالی و یا فنی، مهندسی باشد..